vrijdag 15 april 2016

Gezellige huiskamer

Dag Blogvriendinnen,

Allereerst een warm welkom voor Monique.
Wat leuk dat je volger geworden bent!

Bij mijn vorige kaartje (Geslaagd) was ik wat teleurgesteld over de kwaliteit van de foto. Deze was allesbehalve geslaagd ;)
Het kaartje liep op de foto taps, terwijl deze in het echt gewoon vierkant is.
Ook de kleuren kwamen niet goed over, dus heb ik later de foto vervangen.
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vind het zonde, als de kaart niet goed overkomt. Ik heb er toch met liefde aan gewerkt.
Misschien is dit wel herkenbaar voor jullie. Soms werkt de foto gewoon niet mee.

Het volgende kaartje laat ik meedoen aan 2 wedstrijden.

knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/03/challenge-34-knutsels-en-kadootjes.html

mmmchallengeblog.blogspot.nl/2016/04/pets.html






Bedankt voor je bezoek aan m'n blog en voor alle lieve reacties!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Manja.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Manja,
    Wat een enig kaartje is het geworden. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Ook je vorige kaart is erg leuk met de uiltjes...
    Groetje,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Anja, je hebt er een gezellige woon zitkamer van gemaakt, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een gezellige huiskamer :) Ik herken het heel goed over de foto. Foto's zijn zo belangrijk om de kaart goed te laten zien en vaak werkt de belichting niet mee :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellig huiskamer is dat en zeker moet het goed er op staan na al je werk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig hoor. Misschien moet je het eens buiten proberen...dan is het licht heel anders.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen