maandag 18 april 2016

Hoera...het is feest!!!

Dag lieve blogvriendinnen,

Nee, vandaag geen kaart, maar foto's van mijn dierbare vriendinnetje.

Mijn oogappeltje is namelijk jarig en ik wilde ze op deze speciale dag in het zonnetje zetten!

Zij telt nu 18 lentes :)


Jarig Jetje



Ook al steekt ze haar tong uit en haar middelvinger op, ze is wel goed opgevoed, hoor ;)


Een echt fotomodel...


Harige majesteit op haar troon

Hopelijk mogen we nog lang van haar genieten!

Ook namens Daisy wens ik jullie allemaal een fijne dag :)

Groetjes van Daisy en Manja.



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Met je oogappeltje Manja, mijn oogappeltje Mika is vandaag ook jarig, word alweer 8 jaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van Daisy! Gefeliciteerd met haar 18de verjaardag! Ze ziet er veel jonger uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen