donderdag 5 mei 2016

Mijn Kikkerlandje

Beste Blogdinnen,

Gerie, welkom bij ons gezellige clubje!
Hartstikke leuk, dat je volger geworden bent.

Vandaag wil ik met jullie een trapkaart in een Hollands jasje delen.

kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/04/kic-challenge-84-holland-koningsdag.html

knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/04/nieuwe-challenge-hollandse-weken.html

Dit is mijn resultaat:










Bedankt voor je bezoekje en een reactie waardeer ik enorm.

Ik wens iedereen een mooie dag.

Graag tot ziens!

Groetjes, Manja.

4 opmerkingen:

  1. Kikkerlandje....hoe bedenk je het! Schitterend. Hij is superleuk!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Dankjewel voor je deelname bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat leuk de titel bij deze kaart Manja en het klopt nog ook :) Ik hou ook van Holland :D Mooie trapjeskaart kaart! Het bloemenveld in de vorm van een hart is een leuk detail met de tekst!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Manja,
    superleuk kaartje heb je gemaakt, en wat leuk gevonden om een hollands landschap in je hartje te verwerken! Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen